torek, 7. april 2015

tristo kosmatih medvedov bi mu sprašilo hlače..

ali

mtmdmbtmtmdmbtmtmdmbtmtmdmbt!!!!

ko že dostikrat pišem o tem, kako je bohinj oh in sploh in krasen za sprehajat in pohajat in planinarit, bom danes še eno o manj prijetni plati turističnih krajev oz krajev, ki jih obiskujejo turisti in turisti nekulturni packi.

moja motorola

res smo veliko zunaj. praskamo po kamenčkih, vonjamo trobentice, lovimo veter, nabiramo sončne žarke. in kar solidno planinarimo. vido redno ženemo na (blažje) vzpetinice oz je niti ni treba gnati - tovrstni izzivi so ji v veselje. takisto boštjanu in meni, menda bodo tudi dori.

 moja motorola


moja motorola

danes sva šli na peč. idealna po dolžini oz času hoje, relativni nadmorski višini, strukturi poti, razgledih in idealna za dni, kadar brije severnik.

brcajoč listje in kamenčke, gledajoč jezero in triglav, cukajoč smreke in bukve ter iščoč markacije in znanilke pomladi prideva na vrh. na res čudovito razgledno točko, eno najbolj znanih v bohinju. še preden sedeva na cilj ture, na razgledno klopco, pred to-isto klopco - kak seženj proč - zagledava TOLE:

moja motorola

včasih umetniška instalacija potrebuje dobro kuliso, v tem primeru ima čudovito:

moja motorola

vidin komentar: ane mami, to pa ni lepo. smeti mečemo v koš, ane?

ja, gospod pacek turist, smeti mečemo v koš! če ga ni zraven, jih pa odnesite do najbližjega. 

nepojmljivo. prepričana sem, da tole ni delo domačina. tisti domačini, ki hodimo tja gor, tega ne delamo. tisti domačini, ki pa to že slučajno delajo, se jim pa do tja gor (to delat) ne da. zagotovo. 

sklepam pa, da alfa pacek ni lastnik vsega šmorna..on je začel. sledil mu je naslednji šibkež, potem še eden...in tako naprej. če bi jih imenovala čreda, bi žalila čredo (kogarkoli že).

ne razumem te komodnosti, da ne rečem komodnega primitivizma. v breg nosimo marsikaj, z brega je pa toliko težje.

 

to me je spomnilo na ogorčen članek urednice - tudi lastnice psa - naših lokalnih novic o brezbrižnih lastnikih psov in padanju krone s čela v primeru pobiranja iztrebkov njihovih ljubljenčkov. najdete ga v zadnjih bohinjskih novicah. vrhunski prispevek, ki zadane žebljico na glavico. če bi bila jaz med temi lastniki, bi me bilo pošteno sram.

Ni komentarjev:

Objavite komentar