četrtek, 9. april 2015

ena komična z zaskrbljujočim sporočilom

kar pogrešam v detinski dobi potomcev, je predvsem čas zase - kako izvirno, kajne - med drugim tudi čas za branje. vseeno mi kdaj uspe prebrati kak članek, kolumno. prebrati knjigo je v tem času že huda osebna zmaga.

no, beremo vseeno veliko. dejansko zelo veliko. tako zelo, da vida že sama improvizirano bere različno literaturo. s poudarki in vsebinskimi preobrati. dora je pa dobesedno knjigožerka. dotične knjige si jo bodo zapomnile za večno.

če imate čas in če radi berete provokativne kolumne - pa ni nujno, da se z njimi strinjate - vam pa priporočam tole

miha mazzini. slovenski (med drugim) pisatelj, priznan tudi na tujem. je neposreden, oster in zelo berljiv. na siolu ga berem kar redno. njegovo pisanje sem šerala že na starem blogu. tale zgornja o šeriatskem me je nasmejala do solz. vsaj v prvem delu. sporočilo drugega oz celotne objave mi pa tudi ni tako neznano.

odlomek:

"Čakajte malo," mi ni šlo v račun, "Al Kaida je leta 1998 razstrelila ameriško ambasado v Nairobiju, leta 2001 stolpnici v New Yorku, leta 2014 pa pobarvala postajališče mestnega prometa na Javorniku?"
"Ti se kar zafrkavaj," so rekli, "delajo se dobre, ker bodo volitve in bi radi prevzeli oblast. Takoj, ko Pašić postane župan, zavlada na Jesenicah šeriatsko pravo in na trgu pred gledališčem boš videl vse, kar lahko zdaj gledaš po televiziji iz onih držav."
Na obrazu se mi je videlo, kako dvomim. Na tistem pustem trgu so poskušali že vse mogoče, a se ni nič prijelo, še trgovske prireditve, kot so sejmi, ne. Dvomim, da bi razcvet prinesle vzgojno-zabavne prireditve, kot so bičanja in kamenjanja. 


ja, tistemu trgu je res usojeno biti parkirišče. pa še to samo izven hude vročine. sloveniji se pa kmalu morajo obetati boljši časi, pišuka.


menda se mora odviti en tak cikel propadanja,
da potem zraste nekaj novega
OB photo

Ni komentarjev:

Objavite komentar