ponedeljek, 27. julij 2009

poletje je lahko dopust, dopust je lahko poletje

poletje all over, OB http://ob-photo.jalbum.net/OB/

poletni dopusti na morju so mi ustrezali nekje do konca osnovne šole. kasneje so po sili razmer odpadli. še do danes niso ponovno zrasli...

ne trdim, da mi morje ni všeč...zelo se mi dopade, a svoje čare ima tudi v drugih obdobjih leta.

občutek do "kaj mi je všeč" se spreminja..enkrat prisegaš na vodo, enkrat prisegaš na skale, prisegaš na velika mesta, prisegaš na divjino, marsikdaj na totalno t.i. "ne"civilizacijo.

vendar, v končni fazi, vse kar potrebuješ, je mir. čas zase, za knjigo, za sprehod, za kuhanje, za spanje, za umiritev življenja. ni važno kje, kdaj, kako,...samo da je, na vsake toliko časa, z leti verjetno vedno večkrat.

zanimivo je poslušati mladince, kje vse bi živeli, kako strašno zaplankan se jim zdi slovenski narod, kako je pa tam in tam super.

ne verjamem v to. mnenja sem, da so ljudje širom sveta enaki po razmišljanju. v vsaki vasi, v vsaki državi, v vsaki skupnosti je enak delež takšnih in drugačnih, pa spet tretjih. ožigosani kot pametni, retardirani, zviti, odprti, zategnjeni prijazni topli ipd.

pomembno je, da deluješ lokalno, idealno pa, da zraven še globalno.

najlepše za tvojo bit pa, da živiš prijetno...vzajemno spoštovanje, podprto obrajtanje, medsebojno razumevanje, zmerno prilagajanje, nežna harmonija.


vznemirjenosti za drobec, mehkobe za jezero, OB http://ob-photo.jalbum.net/OB/

Ni komentarjev:

Objavite komentar