četrtek, 2. julij 2009

no thanks, we do live it here


hmmm..., OB http://ob-photo.jalbum.net/OB/

danes gledala dnevnik. situacije, dogodki, procesi so takšni, da te zamika selitev na luno ali pa vsaj v disneyland.

kje so aktualni problemi? če o njih ne govoriš, jih ni.

najbolj aktualno je:
brezvezno natolcevanje KK o izdaji

najbolj praktično je:
prelaganje kočljivih zadev na naslednje seje

najbolj berljivo je:
kje bo pokopan michael jackson (glb)

najbolj popularno - izvajati ankete o gospodarski krizi

ker sem prijazna duša sem enkrat anketarki rekla, pa naj bo, odgovarjam telefonsko (struktura anket me po malem, zanima)

patetično...

med prvimi odgovori je bil - ne čutim krize.
med naslednjimi - ne čutim krize.
med zadnjimi - ne čutim krize.

več ali manj ista vprašanja, tudi če odgovarjaš ne-mainstreamovsko.

eden bolj banalnih sklopov je bil tisti o prihodnosti.

koliko, kako, reševanje, zakaj me skrbi, da v penzionu ne bom imela dovolj denarja, pa kakovost bivanja,..
moj prvi odgovor - ne skrbi me, kaj bo z mano pri 70. stara sem 30, glede na potencialno dolgo vmesno bivanje je malo trapasto, skrbeti me, kako bo pa takrat.
moj drugi odgovor - itak bomo do smrti delal, tako je v razvitem svetu.
moj tretji odgovor - kakovost je kakovost, denar je denar. kaj pa je za vas kvalitetno bivanje, gospa A?

relaksacija ob vodi ali par minut tai chija pride presneto prav :P




vintgar, OB http://ob-photo.jalbum.net/OB/

Ni komentarjev:

Objavite komentar