petek, 11. november 2011

kako (ne)narediti biznis ali prodajalna butnskala

kraška vrata

zadnjič se mi je pripetilo sledeče:

naša hiša je potrebovala nova xyzn vrata, pa smo prvo ponudbo, z vsemi željenimi dodatki, našli na vzhodu naše lepe:

cena pride 350 EUR, gospa.

v redu. pa mi garantirate, da izponjujejo vse naše zahteve?

za to vam garantira abc podjetje, tako ali tako jih oni proizvajajo. 

aha. hvala za informacije, bomo v stiku.


in kličemo na abc, oglasi se zdolgočasena prodajalka, povem ji tole:


dober dan, tapata pri telefonu, pri vas baje prodajate tudi xyzn vrata, kajne? 

da, gospa.

koliko pa pridejo take in take dimenzije?


okoli 500 EUR.


aha. tapata mi je rekel, da prodaja vaša vrata in cena pri njem je 350 EUR.


ja, ne vem. pri nas je 500 EUR.

ja, pa ni to malo čudno, da so pri posredniku toliko cenejša?

ja to jaz ne vem. pri nas so toliko. 

aha, pa enaka?


ja, enaka. (že vznemirjeno) poglejte, pri meni v ceniku piše toliko in takšna je cena!! jaz jih ne morem po drugi ceni prodajati.


 ja, v redu. saj razumemo, ampak vseeno je to malo čudno...


jaz vam ne morem pomagat. če želite, jih dobite po takšni ceni, druge nimamo.

v redu. hvala in nasvidenje.

nasvidenje.


primer dobre prakse? ne, hvala.
potem pa narod stoka, da je kriza...
če bi jaz imela podjetje, ki prodaja vrata, zagotovo ne bi imela takšnih prodajalk.

Ni komentarjev:

Objavite komentar