ponedeljek, 16. november 2009

november rain


november


hvala g'n'r za ta lep komad, vsak november se spomnim nanj, čeprav poslušam ga skoraj-da-nikoli. november se večini ljudi zdi otožen, dolgočasen, malo-da-ne zatežen.
vsaj meni se je, še nekaj let nazaj, ko dejansko novembra ni bilo kaj veliko uporabnih stvari početi - smo mislili takrat...
z leti mi je november vse ljubši. je eden redkih mesecev, če ne celo edini, ko svetovno vesolje, recimo temu, počiva. 




brezmejno morje miru  
OB http://ob-photo.jalbum.net/OB/    


skoraj vsak drug mesec se nekaj dogaja - sneži, pritiska polarni mraz, požene trava, postane toplo, vzceti, nabrekne, poči, ozeleni, začne nažigat, buhti, puhti, treska, obrodi, porjavi in porumeni, odpade... novembra se pa dogaja malo oz. nič (oprostite biologi, moje znanje spremljanja narave seže do ... SEM).


grmečica, deep deep down in november
OB http://ob-photo.jalbum.net/OB/   


spanje, branje, poležavanje, meditiranje ob glasbi ali tai chi-ju, šelestenje listja pod nogami, stegovanje čez most v korita mostnice, slonenje na pomolu bohinjskega jezera, zavijanje v meglo, kopanje v brezmejni tišini in vesoljskem miru bohinjskega jezera so (ne)drobne radosti, ki jih imam rada.

tako kot spodnjo novembrsko fotografijo. eno boštjanovih začetniških, kljub temu objavljenih :), a meni tako zelo ljubih... 



seeing our breath, how warm it felt
out in that freezing weather, 

i'll forever remember, that November 
(c. underwood)
  
lep mesec. naj traja, vsaj še dva tedna.





Ni komentarjev:

Objavite komentar