sobota, 3. december 2022

 Pozdravljeni!

Danes sem spoznala aplikacijo blogspot in zares sem navdušena!

Naprej se vam bom predstavila:

moje ime je DEEDEE (to je sicer moje umetno ime, vendar vam svojega resničnega imena ne bom povedala). Imam rjave lase in oči, stara pa sem 11 let ostalo pa boste izvedeli kasneje.

Živim v eni najlepših držav, v Sloviniji. V šoli sem malo tišja kot doma. Kot sem že povedala, sem stara 11 let in hodim v 6. razred OŠ. 

Sedaj pa lhko končno začnem...

Rada pišem pesmi, in tu sta dve izmed njih:

MOJA DRUŽINA

To je resnično moja družina, 

a mnogim se sploh ne zdi vrlina.

Ko se mama razjezi, 

se iz strehe pokadi.

In ko oče kuha mulo, 

v svojem srcu začutim čebulo.

Ko je sestra zares besna, 

je moja vera upanja resnično tesna.

Naša družina je vrlina to sedaj veste tudi vi,.

ne bodite besni če vas kdaj kaj razjezi.

SANJE

Sanje, sanje, sanje...

včasih se zanesem nanje.

Ko se mora bliža,

se v meni nekaj križa.

Ko se vse že umiri,

se spet jutro prebudi.

 

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar