torek, 4. december 2012

december je

"kwa na teli fotki tko mem seka!?!?"


fajn umirjen mesec, če si ga narediš fajn.
za mene je fajn:
če si veliko doma,
če z vido nonstop prižigaš (in normalno, pihaš) prvo svečko na adventnem venčku,
če skozi okno kar naprej mahaš sneženemu možu,
če dobro ješ (vsaj najmanjši), pa obožuješ jabolko za malico na dan (usta do ušes),
pa,
če začneš s peko piškotov.

darila za družinske praznike so pri nas vezana na pekač in pečico oz. izhajajo iz nje. večinoma
in potem debate izpadejo takole:

bratova žena:
boštjan, tole je pa super! kakšen nadev je to?
sestra:
mmmm, kakšen izvrsten tiramisu!! boštjan, to moraš dati recept.
naša mami:
ja boštjan, tole je pa res dobro...

njegovi ga ne hvalita preveč, saj sta že navajeni.
brez šale, tudi mojim prijateljicam sem že posredovala kakšne sestavine iz njegovih seznamov.
skratka, pri nas je peka moška domena.

Z IZJEMO

decembrskih piškotov.
takrat se aktiviram jaz.

miklavž že peče. ste ga videli danes zjutraj?
bombastično je pekel. in popoldne še s štaubcukrom potresel.

če so le razmere, dasiravno ne bombastične, jih pečem tudi jaz. nekje 4-6 vrst. prvič in zadnjič v celem letu.

lansko leto je bila bolj žalost, saj smo bili kar naprej v SBJ. letos bo, upajmo, bolje.

moji prvi letošnji so, kokosovi, primerni za vido in za mojo sodelavko alenko. ne vsebujejo kapljice mleka v kakršnikoli obliki in kapljice jajca v kakršnikoli obliki.

skratka, december je fajn, če si ga fajn narediš. eni tako, drugi drugače. meni je super mesec.

Ni komentarjev:

Objavite komentar