ponedeljek, 17. oktober 2011

james bond 08-08 šteje ovčice in išče krivca

1, 2, 3, 5, 11, 25 junij

oz. kdaj in zakaj dete ne/spi od 8h do 8h,
o tem mati razmišlja od 8h do 8h.


že pred leti mi je prijateljica petra h ob rojstvu prvorojenca matica razlagala tole:

saj veš, v prejšnjih časih sem za vikend redno spala po 12 ur. sedaj pa imam povprečje cca 6!! 

moje mnenje je bilo: to je skorajda kratenje človekovih pravic.

13, 17, 18, 19, 20, 29 julij

poznam zborovodkinjo, ki ob 4 otrokih rada reče:

že 7 let se nisem dostojno naspala.

še eno moje mnenje: še eno kratenje človekovih pravic.

5, 8, 9, 10, 22, 23 avgust

hjam, zdaj smo v tem zosu tudi mi :) da je zmeda popolna, sta pa krivi dve stvari.

prva je moja nezmožnost ugotovitve ključa, kdaj vida spi celo noč, kajti:

lahko je luna
               pa spi kot top
lahko je luna
               pa spi daleč od topa
lahko spimo veliko čez dan
              pa spi kot ubita
lahko spimo veliko čez dan
              pa spi daleč od kot ubita
lahko smo cel dan brihtni
              pa spi kot polh
lahko smo cel dan brihtni
              pa spi daleč od polha
lahko smo cel dan zunaj
              pa spi sladko sladko
lahko smo cel dan zunaj
              pa se na vsake toliko časa skupaj sladko smejimo
lahko jem(o) grah, svinjino, zelje IN fižol
              pa spi mirno mirno
lahko jem(o) grah, svinjino, zelje IN fižol
              pa ne spi, ker se trebušček zvija in šraufa
lahko imamo dan poln akcije
              pa spi zasluženi spanec
lahko imamo dan poln akcije
              pa potem razmišlja, zakaj ne spi zasluženega spanca?

jaz nekega urejenega zaporedja v naših nočeh ne vidim.

1, 10, 15, 16, 28 september 

druga krivda je pa, upoštevaje manjko spanca, bolj iracionalne narave:

ko najmlajši že ravno spijo več ali manj celo noč,
se pa mati zbujajo (verjetno iz gole navade),
in ne morejo sami sebe nazaj v sen zazibati.

kako potemtakem lahko od 4-mesečnika zahtevaš 0 ne-spanja??


grrr..

Ni komentarjev:

Objavite komentar