sreda, 27. januar 2010

prikrade prileze zleze eksplodira



  blegoš, 17. prosinca 2010
OB http://ob-photo.jalbum.net/OB


zadnjič sem bila ne seminarju, kjer je bilo sledeče vprašanje.

kdo od naslednjih je "intruder":
dell, honda, johnson&johnson, gillete, coca-cola

odgovor se nahaja v naslednjem vprašanju, kdo je "intruder":
zahod na blegošu, vzhod na viševniku, kavka na lipanci, prehlad

ključ je v zaporedju možnosti.

sama sebi se zdim jako zdravo bitje. gripa, angina in vse ostale variacije visoke temperature gredo mimo mene (naj traja...). do nedelje sem bila zih, da me je preskočil tudi zimski prehlad. pa me ni. v ponedeljek je eksplodiral.

sadje, zelenjava, občasna aloe vera, gibanje in spanje očitno niso dovolj.

skeptiki jojkakojemrazpejtnonotr bi rekli, da je moj imunski sistem zmedel mraz na viševniku v soboto zjutraj, na fantastični zimski sončni vzhod. romantiki dašeimuncpadedol bi pa vzhičeno dejali: "kako lepo!" stvar se te dni že lepo prebavlja, premleva, v roku 48 ur bo na tleh. super :P

ampak je vredno. snega, sonca, zime, zraka, neba. kaj pa je en prehlad proti temu. ništrc.




lipanca, 15. prosinca 2010


Ni komentarjev:

Objavite komentar